Thursday 19 September 2013

Rindu Afzan.


Sayang. Aku harap sangat kau baca blog ni :') blog ni khas untuk kau je biy. Aku rindu kau. Aku rindu kenangan kita. Aku rindu kenangan kita. Aku rindu semua pasal kau. Terlampau banyak kenangan kita bersama sampailah harini. Mungkin harini last kita bersama, last kita jumpa, last kita call/text kan? Aku harap sangat airmata kau tak mengalir mcm airmata aku yg degil :3 aku taknak tengok kau menangis. Aku nak tengok kau happy bila lepaskan aku. Kau jumpa semangat baru *senyum dalam terpaksa* Aku taknak kau jadikan aku perempuan terakhir dalam hidup kau sebab jodoh kita sampai sini je sayang :') Kau dah benci aku. Kau kata aku penipu. Mungkin penipu ni dah boleh angkat kaki dari life kau sayang :') Aku harap sangat penipu ni kuat nak moveon sebab penipu ni banyak yg dia kena lalui lagi walaupun dia tahu semangat dia dah TAKDE :'( papepun Sayang aku sentiasa ada dekat dengan kau walaupun kau taktahuu :*


No comments:

Post a Comment